TFF 1. Lig takımlarından Kartalspor, savunma oyuncusu Onur Nasuhoğulları'nı transfer etti.
Bordo-beyazlı kulüpten yapılan açıklamaya göre, geçtiğimiz sezon Giresunspor'da oynayan 1983 doğumlu futbolcu, yeni sezonda Kartalspor formasını giyecek.
Kartalspor, yeni sezon hazırlıklarını Bolu Gerede'de sürdürüyor.
Kartalspor'a takviye
09 Ağustos 2012 18:34