TFF 1. Lig'de sahasında Gaziantep Büyükşehir Belediyespor'u 3-2 yenerek, ligdeki 3. maçından da galibiyetle ayrılan Kartalspor'da yüzler gülüyor.
Kartalspor Kulübü Başkanı Hüseyin Kurt, genç ve dinamik bir takım oluşturduklarını ifade ederek, "Gaziantepspor Büyükşehir Belediyespor'a karşı iyi bir performans sergiledik. Rakibimiz ligin güçlü takımlarından olmasına rağmen, oyun bizim kontrolümüzde geçti. Baskılı oyunumuzla 3-0 öne geçmeyi başardık. Bu üstünlükten sonra takımımızda hafif bir gevşeme olduğu için rakip 2 gol buldu. Ancak biz yine kontrolü elden bırakmadık ve karşılaşmadan 3 puanla ayrılmayı başardık" diye konuştu.
Her geçen gün daha iyi oynadıklarını dile getiren Kurt, "Giderek daha iyi oynuyoruz. İlk iki haftadakinden daha iyiyiz. Tahmin ediyorum, birkaç hafta sonra çok daha iyi olacağız. Hedefimiz Turkcell Süper Lig. Bizi izlemeye devam edin" dedi.