Spor Toto Süper Lig'de Sivasspor ile deplasmanda 1-1 berabere kalan Beşiktaş, UEFA Avrupa Ligi'nde 14 Şubat Salı günü Braga ile yapacağı maçın hazırlıklarına ara vermeden başladı.
Sivasspor karşılaşmasının ardından hava koşulları nedeniyle bugün İstanbul'a dönebilen siyah-beyazlı takım, ayağının tozuyla Braga mücadelesinin hazırlıklarına başladı. BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde teknik direktör Carlos Carvalhal yönetiminde basına kapalı gerçekleştirilen idmanda dünkü maçta görev alan oyuncuların koşuların ardından idmanı tamamladığı bildirildi.
Diğer oyuncuların ise ilk bölümde istasyon çalışması yaptığı, bir süre pas çalışmaları üzerinde duran ekibin, son bölümde çift kale maç oynadığı kaydedildi.
Bu arada, Beşiktaş'ta tedavileri süren Rüştü, Aurelio ve Hilbert'in antrenmana katılmadığı, İsmail Köybaşı, Almeida ve Atınç'ın ise takımdan ayrı koşulara başladığı vurgulandı. Alves ise takımla birlikte çalıştı.
Beşiktaş, Braga maçı hazırlıklarına yarın gerçekleştireceği antrenmanla devam edecek.
Kartal vakit kaybetmedi
10 Şubat 2012 18:23
İlgili Haberler
Chicago'dan Beşiktaş'a selam var
Beşiktaş'ta yeni sezon formaları tanıtıldı
Beşiktaş'ın Trabzonspor ile oynaması, Lyon maçını olumsuz etkiler mi?
Beşiktaş gruptan nasıl çıkar?
Fenerbahçe - Beşiktaş rekabetinde unutulmaz Beşiktaş golü hangisi?