Kardemir Karabükspor'un menajeri Seyit İçgül, "Orduspor'u yenerek taraftarımıza iki bayramı bir arada yaşatmak istiyoruz" dedi.
Seyit İçgül yaptığı açıklamada, yarın sahalarında Orduspor ile oynayacakları karşılaşmanın hazırlık çalışmalarının sürdürüldüğünü söyledi.
Sakatlıkları devam eden Savaş, Şenol, Murat, Mehmet ve Kazım'ın takımı olumsuz etkileyeceğini, ancak her şeye rağmen taraftarlarının da desteğiyle sahadan galibiyetle ayrılmanın inancını taşıdıklarını anlatan İçgül, şöyle dedi: "Yarın Orduspor müsabakasında galibiyet almayı istiyoruz. Trabzonspor ile oynadığımız Fortis Kupası maçında çok iyi futbol sergiledik. Aynı performansı rakibimiz karşısında da göstermeliyiz. Orduspor'u yenerek taraftarımıza iki bayramı bir arada yaşatmak istiyoruz. Taraftarımızın yanımızda olduğunu hissetmek istiyoruz."