Kardemir Karabükspor'un menajeri Seyit İçgül, iç transferde 4 oyuncuları ile yeniden sözleşme imzaladıklarını bildirdi. Seyit İçgül, yaptığı açıklamada, iç transferde takımda oynamak isteyen bütün oyuncular ile anlaşmaya gayret ettiklerini söyledi.
Oyuncuların ve kulübün anlaşmak için birçok şeyden feragat ettiğini anlatan İçgül, şöyle konuştu: ''Görüşmeler sonunda, takımızdaki Abdullah Apak, Mahmut Kırıklar, Aydın Arslan ve Süleyman Görgün ile yeniden sözleşme imzaladık. Sözleşmelerimizin hepsini 2 yıllık yaptık. Oyuncularımıza ve kulübümüze hayırlı olsun. Diğer futbolcularımızla da görüşmeler aralıksız devam ediyor, kısa sürede anlaşacağımıza inanıyoruz.''
Karabük iç transferde hızlı
26 Haziran 2009 15:20