Beşiktaş Kaptanı İbrahim Toraman, UEFA Avrupa Ligi play-off turu rövanşında deplasmanda Alania karşısında iyi bir sonuç alıp gruplara kalmak istediklerini söyledi.
İbrahim Toraman, siyah-beyazlı kulübün internet sitesine yaptığı açıklamada, Rusya'ya avantajlı gideceklerini belirterek, ''Alania'yı geçip gruplara kalmak istiyoruz. Kolay bir maç olmayacak, ilk maçta nasıl bir takım olduklarını gördük. Hiçbir şeyin garantisi yok, bu yüzden iyi hazırlanıp galibiyetle turu geçmeyi hedefliyoruz'' diye konuştu.
Kaptan'dan rehavet uyarısı
22 Ağustos 2011 19:00
İlgili Haberler
Chicago'dan Beşiktaş'a selam var
Beşiktaş'ta yeni sezon formaları tanıtıldı
Beşiktaş'ın Trabzonspor ile oynaması, Lyon maçını olumsuz etkiler mi?
Beşiktaş gruptan nasıl çıkar?
Fenerbahçe - Beşiktaş rekabetinde unutulmaz Beşiktaş golü hangisi?