Fenerbahçe'nin Plzen karşısındaki golünü atan Pierre Webo, Çek ekibi karşısında çok iyi mücadele ederek galibiyete ulaştıklarını ifade etti.
Maçın ardından açıklamalarda bulunan Kamerunlu golcü, "Pazar günü kaybettiğimiz maçın ardından ortaya koyduğumuz mücadele gücü çok yüksekti. Bu derece kaliteli oyuncularla oynamak çok güzel bir şey, böyle maçlar kazandığımız zaman da herkes mutlu oluyor" dedi.
83. dakikada yaşadığı sakatlık sonrasında oyundan çıkan Webo, sağlık durumu ile ilgilide, "Bir çekme hissettim ve yarıda bıraktım. Yarın MR çekilecek ve ne olduğunu göreceğiz" diye konuştu.
"Böyle maçlar kazanınca..."
08 Mart 2013 0:46