Fortis Türkiye Kupası C Grubu'nda Şanlıurfaspor ile deplasmanda 1-1 berabere kalan Kayserispor'un teknik direktörü Tolunay Kafkas, "Hem Fenerbahçe hem de Şanlıurfaspor maçında saha şartları bizim için dezavantajdı" dedi.
Kafkas, maçın ardından düzenlediği basın toplantısında, Şanlıurfaspor'un maçta iyi bir mücadele örneği sergilediğini belirterek, sarı yeşilli takımın oyuncularını kutladığını belirtti.
"Biz oynamaya çalışan bir takımız, bu yapıda çok sayıda oyuncumuz var" diyen Kafkas, "Maalesef iki maçta da saha şartları buna elvermedi. Hem Fenerbahçe hem de Şanlıurfaspor maçında saha şartları bizim için dezavantajdı. Şimdi önümüzde iki maç var, bunları kazanıp çeyrek finale çıkmak istiyoruz" dedi.
Şanlıurfaspor Teknik Direktörü Haluk Seçkin ise 4 gün arayla Süper Lig'in iki önemli takımı Gaziantepspor ve Kayserispor'a karşı çok iyi mücadele ettiklerini söyledi.
Alınan sonuçtan memnun olduklarını ifade eden Seçkin, "Gelecek hafta Fenerbahçe gibi büyük bir takımla mücadele edeceğiz. Bu maçta Fenerbahçe gibi büyük bir takımla oynamanın zevkini almak için sahaya çıkacağız" dedi.