Kayserispor Teknik Direktörü Tolunay Kafkas maç sonrası yaptığı açıklamada iyi bir maç olduğunu, golü bulduktan sonra oyunun kendi lehlerine geçmesi gerekirken, ikinci devrede oyunun istedikleri gibi olmadığını kaydetti.
Yapılan değişikliklerde istediklerini alamadıklarını dile getiren Kafkas, ,Oyun tam lehimize dönmüşken, kontraataklardan çok pozisyon yakalamamız gerekirken istediğimiz gibi olmadı. Konyaspor iyi bir takım. Başarılar dilerim. Nurullah Sağlam iyi bir takım yapmış. Deplasmanda alınan 1 puan bizim için sevindirici, diye konuştu.
Kafkas, 2 maçta 4 puan aldıklarını, bundan sonraki maçlarda da amaçlarının galibiyet olduğunu, bunu başarabilecek güçte olduklarını sözlerine ekledi.