Türkiye Kupası'nda iddialı olduklarını söylediğini hatırlatan Gençlerbirliği Başkanı Cavcav, "Bu futbolu gördükten sonra iyimser olmak mümkün değil. Teknik direktörümüz takımı düzeltecektir" şeklinde konuştu.
Gençlerbirliği'nin teknik direktörü Mesut Bakkal, ligde Vestel Manisaspor karşısında aldıkları farklı mağlubiyet sonrasında bugün 1-0 galip gelmelerinin sevindirici olduğunu söyledi. Rakip takımın diri bir ekip olduğunu vurgulayan Bakkal, "Bizim için gruplara girmek önemliydi. Bunu da başardık. Gruplarda daha iyisini yapmaya gayret edeceğiz" dedi.
"BU FUTBOLU GÖRDÜKTEN SONRA İYİMSER OLMAK MÜMKÜN DEĞİL"
Gençlerbirliği Kulübü Başkanı İlhan Cavcav, maçtan sonra yaptığı açıklamada sonuçta bir kupa maçı olduğunu belirterek, "Futbolcularımın moralleri 5-0'lık yenilgi nedeniyle bozuktu. Rakiplerimiz de iyi mücadele etti. 1-0 da olsa turu geçtik" dedi. Sezon öncesi yaptığı açıklamalarda Fortis Türkiye Kupası'nda iddialı olduklarını söylediğini hatırlatan Cavcav, "Bu futbolu gördükten sonra iyimser olmak mümkün değil. Teknik direktörümüz takımı düzeltecektir" şeklinde konuştu.
Karşılaşmanın tek golünü kaydeden Okan Öztürk, zor bir maç olduğunu, ancak turu geçen taraf olduklarını belirterek, "5-0 gibi ağır bir yenilgi sonrasında bu maçı oynamak zordu. Başardığımız için mutluyuz" dedi.
"EZİLMEDEN MÜCADELE ETTİK"
Gaziantep Büyükşehir Belediyesi Teknik Direktörü Mehmet Şahan da yaptığı açıklamada, "Futbolcularım normal oyunlarını ortaya koysalardı turu geçen taraf biz olurduk" dedi. Sahada sadece iyi mücadele ettiklerini belirten Şahan, "Bizim futbolcularımız üst üste maç oynamaya alışık değil. Gençlerbirliği karşısında ezilmeden mücadele ettik. Futbolcularımı tebrik ediyorum" diye konuştu.