Ankaragücü Teknik Direktörü Hikmet Karaman, Bursaspor karşısında ilk 45 dakikada iyi bir futbol sergilediklerini, ancak ikinci 45 dakika için aynı şeyi söyleyemeceğini bildirdi.
Karaman, geçen yılki kadroyu koruyamadıklarını ve istedikleri transferleri gerçekleştiremediklerini dile getirerek, ''Bu hafta içinde eksik bölgelere gerekli takviyeyi yapacağız'' dedi.
Hikmet Karaman, maçın ardından yaptığı açıklamada, maça iyi başladıklarını ve ilk 20 dakikada 2-3 yüzde 100 gol pozisyonundan yararlanamadıklarını kaydetti. Hafta başından beri Bursaspor'un yan toplardan etkili futboluna karşı önlem almaya çalıştıklarını ifade eden Karaman, ''Özellikle Ömer'in korner atışlarında ön direğe gelerek gol vuruşu yapacağını tahmin ediyorduk. Korktuğumuz başımıza geldi. Ömer'in golüne engel olamadık. İkinci yarıda oyunu riske ettik. ilk 45 dakikada iyiydik ama ikinci yarı için aynı şeyi söyleyemem. Bursaspor'u kutluyorum'' diye konuştu.