Fenerbahçe-Ankaragücü maçının 3 penaltısını ve kırmızı kartını Markus Merk Maraton'da değerlendirdi. Merk, 3 penaltı kararının ve Senecky'ye çıkan kırmızı kartın doğru olduğunu belirtti.
-video_1-
İşte o pozisyonlar!
16 Mayıs 2011 8:00