Ankaragücü Teknik Direktörü Hikmet Karaman, Beşiktaş karşısında özellikle ikinci yarıda etkili oynadıklarını, ancak gol yollarında başarılı olamadıklarını söyledi.
Karaman, maç sonrası düzenlediği basın toplantısında, maçın ilk 15-20 dakikalık bölümünde iyi oynayamadıklarını ifade ederek, ''Uzaktan vurulan şut, oyuncumuzun kafasına çarpıp gol oldu. Şanssız bir gol yedik. Ancak ikinci yarıda oyunda üstün olan bizdik ama gol atmayı başaramadık. Beşiktaş'a salı günü Şampiyonlar Ligi'nde oynayacağı maç için başarılar diliyorum'' diye konuştu.