Fenerbahçe-kasımpaşa maçında iki yarı iki kalede üstüste tehlikelerle başladı. Ancak önce Alper ardından da eren bu fırsatları kullanamadı.
İki kalede üstüste tehlikeler!..
30 Mayıs 2015 20:31