Hikmet Karaman yine elindeki kadro yetersizliğine yüklendi. Daha önce Beşiktaş maçında da Delgado ve Bebbe'yi karşılaştıran Karaman bu kez de "Hasan ve Necati bende olsaydı neler olurdu neler?" dedi ve kadro yetersizliğinden yakındı.
LİG TV'den Oğuz Tongsir'in sorularını yanıtlayan Hikmet Karaman şu sözlere yer verdi: "Sanırım gole kadar iyi organize olan bir Ankaragücü izledik. Gole kadar 1-2 gole kadar kaliteli oyuncumuz fazla olsa gol oranı fazla olabilirdi. İkinci yarıda Hasan ve Necati'nin oyuna girmesi işimizi zoalaştırdı. Futbolda adam azaltan futbolcu sayısı çok önemli. Hasan aynı bu kalitede bir futbolcu. Yediğimiz golde Bebbe o topu çıkarabilseydi golü yemeyebilirdik. Elimizdeki oyuncu potansiyeliyle iyi bir Ankaragücü seyrettirdik. Eğer elimde Necati ve Hasan olsaydı bu skor çok farklı olabilirdi"
Ankaragücü Teknik Direktörü Hikmet Karaman basın toplantısında , gole dek çok iyi mücadele ettiklerini ve ilk 45 dakikada rakiplerine pozisyon vermediklerini söyledi. Necati ve Hasan Şaş'ın oyuna girmesiyle Galatasaray'da hücum zenginliğinin arttığını ifade eden Karaman, şöyle konuştu: "Özellikle Hasan'ın hızını kesmeyi düşünürken goller geldi. Attığımız golden sonra oyunu soğutmamız gerekirdi. Beraberliği haketmiştik. Futbolda adam azaltan futbolcular çok önemli. Hasan da böyle bir futbolcu. Necati ve Hasan gibi hamle gücü yüksek olan oyuncularımız olsaydı maçın sonucu böyle olmazdı."
Karaman, kırmızı kart olayıyla ilgili olarak da Hasan Şaş'ın eski bir Ankaragüçlü olarak daha pozitif olması gerektiğini belirterek, pozisyonlara uzak olduğu için yorum yapmaktan kaçındı.
"NAPIYON LAN KASAP?"
Kırmızı kartla oyunda atılan Sedat Bayrak olay anını anlattı. Hasan Şaş'ın napıyon len kasap dediğini belirten Sedat tam özür dileyecekken Hasan Şaş'ın pozisyon dışında olmasına karşın yanına geldiğini ve sert sözler söylediğini belirtti. "Pozisyonda benim olayları kışkırttığımı söyledi. Bunun sonucunda da kırmızı kart gördüm"