Kardemir Karabükspor teknik direktörü Yücel İldiz, ''Ligdeki her takımı yenecek güçteyiz'' dedi.
Yücel İldiz, yaptığı açıklamada, hafta sonu sahalarında Bucaspor ile yapacakları maçı cezalarından dolayı seyircisiz oynayacaklarını söyledi.
Yücel İldiz, yaptığı açıklamada, hafta sonu sahalarında Bucaspor ile yapacakları maçı cezalarından dolayı seyircisiz oynayacaklarını söyledi.
Sakatlıkları süren Gökhan, Mehmet Ali ve Birol ile sarı kart cezalısı Muhammet'in yanı sıra kırmızı kart cezalısı Ömer dışında eksikliklerinin bulunmadığını anlatan
İldiz, şöyle konuştu:
''Her takımın iniş ve çıkışları olur. Geçtiğimiz hafta deplasmanda puan kaybettik. Bu bir deplasman maçıydı, her takımın başına gelebilir. Ligdeki her takımı yenecek güçteyiz. Biz sadece istediğimiz oyunu oynayamadığımıza üzülüyoruz. Takımım iyi yolda. Bucaspor karşılaşması diğerleri gibi çok önemli. Oyuncularım hırslı. Rakibimizden mutlaka puan almalıyız, hedefimize de kilitlendik.''
İldiz, şöyle konuştu:
''Her takımın iniş ve çıkışları olur. Geçtiğimiz hafta deplasmanda puan kaybettik. Bu bir deplasman maçıydı, her takımın başına gelebilir. Ligdeki her takımı yenecek güçteyiz. Biz sadece istediğimiz oyunu oynayamadığımıza üzülüyoruz. Takımım iyi yolda. Bucaspor karşılaşması diğerleri gibi çok önemli. Oyuncularım hırslı. Rakibimizden mutlaka puan almalıyız, hedefimize de kilitlendik.''