Avrupa'nın bir çok ekibinin transfer listesinin ilk sırasında yeralan Arsenal'in golcüsü Thierry Henry, gelecek sezonla ilgili ilk kez konuştu. Londra'da sıkıntılı günler geçirdiğini belirten Henry, "Milan'ın benimle ilgilenmesi çok güzel" dedi.
Daha önce yaptığı tüm açıklamalarda hayatının sonuna kadar Arsenal'de oynamak isteidiğini belirten Henry, David Dein'in kulüpten ayrılmasının kendisini yıktığını söyleyerek, "Dein'in ayrılması herkes için olduğu gibi benim için de tam anlamyla bir yıkım oldu. Gelecekte neler olacağını bilmiyorum, bilmek de istemiyorum. Bekleyip göreceğiz" şeklinde konuştu. Henry'in David Dein'in oğlu ile çok yakın arkadaş olduğu biliniyor.
Arsenal'e olan müthiş bağlılığını yitirmeye başladığını açıklayan Fransız yıldız, "Bu süreçte Milan gibi bir ekibin benimle ilgilendiğini bilmek çok güzel. Ancak şu anda Arsenal'in sözleşmeli futbolcusuyum, hiçbir şey benim elimde değil" dedi.
Milan'ın Henry için 15 milyon poundu gözden çıkardığı ifade ediliyor.
(Ligtv.com.tr Dış Haberler Servisi)