Fortis Türkiye Kupası B Grubu'nda Vestel Manisaspor, deplasmanda Ankaraspor'u 2-1 mağlup ederek, kupada çeyrek finale yükseldi. Ankaraspor ise, aldığı bu mağlubiyetle grup sonuncusu olarak kupaya veda etti.
Karşılaşmanın ardından bir basın toplantısı düzenleyen Vestel Manisaspor Teknik Direktörü Ersun Yanal, hedeflerinin iki kulvarda da en iyi şekilde ilerlemek olduğunu ifade ederek, "Bugün iki takım da iyi oynadı. Sakatlıktan dönen ve takıma yeni katılan oyuncuların pereformanslarını beğendim. Avrupa Kupaları'na gidecek bir takım oluşturduk. Hedefimiz, Vestel Manisaspor'u Avrupa Kupaları'na taşımak. Kupada ve ligde istediğimiz yere gelmek için çalışacağız" diye konuştu.
Vestel Manisasporlu futbolcular Ümit Bozkurt, Fevzi Tuncay ve Uğur İnceman, kazananın çeyrek finale çıkacağı bir karşılaşmada Ankaraspor'u mağlup ederek çeyrek final vizesi aldıkları için mutlu olduklarını söyledi.