Spor Toto Süper Lig'in 19. haftasında yarın sahasında Manisaspor'u ağırlayacak Ankaragücü, bu maçın hazırlıklarını öğle saatlerinde yaptığı antrenmanla tamamladı.
1 saat süren antrenmana Vittek ve Adem katılmazken, bu oyuncular ağırlık salonunda çalışmalarını devam ettirdi. Teknik Direktör Ümit Özat yönetimindeki antrenmanda, sarı-lacivertli oyuncular ısınmaya yönelik hareketlerden sonra 5'e 2 pas organizasyonuna geçti. İdman, yarı sahada oynanan çift kale maçla sona erdi.
Hafta başında sakatlıkları geride bırakıp bireysel antrenmanla çalışmalarını devam ettiren Aydın ve Klukowski ise bugün yapılan antrenmanda takım içindeki yerlerini alırken, hafif sakatlığı bulunan genç oyuncu Umut Sözen takımdan ayrı koşu yaptı.
1 saat süren antrenmana Vittek ve Adem katılmazken, bu oyuncular ağırlık salonunda çalışmalarını devam ettirdi. Teknik Direktör Ümit Özat yönetimindeki antrenmanda, sarı-lacivertli oyuncular ısınmaya yönelik hareketlerden sonra 5'e 2 pas organizasyonuna geçti. İdman, yarı sahada oynanan çift kale maçla sona erdi.
Hafta başında sakatlıkları geride bırakıp bireysel antrenmanla çalışmalarını devam ettiren Aydın ve Klukowski ise bugün yapılan antrenmanda takım içindeki yerlerini alırken, hafif sakatlığı bulunan genç oyuncu Umut Sözen takımdan ayrı koşu yaptı.