Üç gün önce Türkiye Kupası'nı müzesine götüren Beşiktaş, o moralle ligin güçlü ekiplerinden Eskişehir karşısına çıktı. Her iki takımın da iddiası yoktu ama ikisi de kazanmak için inanılmaz mücadele ettiler.
Beşiktaş, Fernandes, Simao, Quaresma, Almeida gibi yıldızlarıyla maça başladı. Bu şu anlama geliyordu: 'Maç belki önemli değil ama biz kazanmak istiyoruz.'
Bu arada 2+1 yıl daha Beşiktaş teknik direktörlüğü için anlaşan Tayfur Havutçu ve ekip arkadaşlarını kutluyorum. Şans verilmesinin yanında bir de sabredilirse başarılı olacağına inanıyorum.
Beşiktaş, bugünden itibaren transfer çalışmalarına başlıyor. Serdal Adalı ve Cengiz Zülfikaroğlu İspanya'ya hareket ediyorlar. Çok önemli isimlerle dönerlerse kimse şaşırmasın. Çünkü Başkan Yıldırım Demirören 'Yıldız istiyorum, parayı düşünmeyin' garantisi verdi. Ama Adalı ve Zülfikaroğlu, başkanın bu açık çekine 'Tamam olur' demeyecekler. Bu ikili Beşiktaş'ın parasını sanki ceplerinde akrep varmış gibi harcıyorlar.
Beşiktaş dün 1-0 geriye düşmesine rağmen özellikle Quaresma'nın sahada adeta futbol balesi yaparak sahneye çıkması herkesi ayağa kaldırdı. Sonra da fark geldi.
Hayırlı olsun hocam
17 Mayıs 2011 11:20