Ankaragücü Kulübü Basın Sözcüsü Fatih Mert, Kocaelispor karşısında alınan farklı galibiyetten çok, camiada birlik ve beraberliğin en üst düzeye gelmesinin daha önemli olduğunu söyledi.
Mert, yaptığı açıklamada, yönetim kurulu olarak göreve gelmelerinin ardından oynanan ilk resmi maçta galip gelmelerinin kendilerini sevindirdiğini ifade ederek, şöyle dedi:
''Yönetim kurulumuzun göreve gelmesinden sonra ilk resmi maçımızda sahadan farklı galip ayrılmamız bizleri fazlasıyla memnun etti. Kocaelispor karşısında sahada alınan 3 puandan çok bizleri daha fazla memnun eden olay ise camiamızın birlik ve beraberliğinin üst düzeye gelmesidir. Son haftaların formda ve çıkış yapan körfez ekibi karşısında taraftarlarımızın da desteği ile maça çok iyi başlayan ekibimiz maçın birinci dakikasından son dakikasına kadar üstün oynadı ve mücadelesinin karşılığını da 4 gol ve 3 puanla almayı başardı. Karşılaşmanın sonucu çok daha farklı olabilirdi.''
Kocaelispor maçının artık geride kaldığını Bursaspor maçını düşünmeye başladıklarını belirten Mert, ''Bursa deplasmanından da Kocaelispor karşısındaki futbolumuzu tekrarlayıp 3 puanla döneceğimize inancımız tamdır. Kocaelispor maçında tribünleri dolduran, takımımıza maç boyunca destek veren ve galibiyette büyük pay sahibi olan taraftarlarımıza, teknik kadromuza, 90 dakika boyunca kazanma arzusu üst düzeyde olan futbolcularımıza ve yanımızda olan herkese teşekkür ediyoruz. Camiamızda sağlanan birlik ve beraberlikle takımımız kısa süre içerisinde lig sıralamasında hak ettiği yere gelecektir. Ankaragücü 100. yılında da Süper Lig'de olacaktır. Bundan kimsenin şüphesi olmasın'' diye konuştu.
"Hakettiğimiz yere geleceğiz"
06 Nisan 2009 14:09