Yeni sezon hazırlıklarını tesislerinde sürdüren Ankaragücü, hazırlık maçında İran'ın Sepehan takımına 2-1 yenildi.
Cemal Aydın Spor Kompleksi'nde yapılan ve kalabalık bir grup taraftarın da izlediği karşılaşmada, İran takımının gollerini Aleneme ve Bencear atarken, sarı-lacivertlilerin tek golünü Mustafa kaydetti.
Ankaragücü ile Sepehan arasında yapılan karşılaşmada zaman zaman gerginlikler de yaşandı. Maçın ikinci yarısında İranlı futbolcunun sert hareketi sonucu, iki takım futbolcuları arasında kısa süren bir arbede yaşandı.
Bu arada karşılaşmayı İran'ın Ankara Büyükelçisi Bahman Hüseyin Pur da izledi.
Ankaragücü, sabah yapılan maçta ise Azerbaycan'ın Karabağ takımını 3-1 yenmeyi başardı. Başkent temsilcisinin bu karşılaşmadaki gollerini Metin, Murat ve Emre atarken, Azeri ekibinin tek golünü Efran kaydetti.
TEKNİK DİREKTÖR KARAMAN
Ankaragücü Teknik Direktörü Hikmet Karaman, Sepehan maçı öncesinde yaptığı açıklamada, çalışmaların çok yoğun bir tempoda sürdüğünü belirterek, ''Futbolcularımın çalışma azminden son derece mutluyum. Gerek Ankara'daki çalışmalarda gerekse de ayın 9'unda başlayacak yurtdışı kampında fiziksel ve taktiksel anlamda çalışmalar yapacağız'' dedi.
Takım olma yolunda da adımlar attıklarını ifade eden Karaman, ''Hazırlık kampında yapacağımız maçlarda geldiğimiz durumu görme şansı bulacağız. Gerekirse takıma birkaç oyuncu daha katabiliriz'' diye konuştu.
Bu arada Ankaragücü'nde antrenörlük yapan Reha Erginer, görevinden ayrıldı. Erginer'in, kulüple maddi konular üzerinde anlaşma sağlayamadığı ve bu sabah itibariyle görevini bıraktığı öğrenildi.
Gergin maç Sepehan'ın
06 Temmuz 2009 23:10