Turkcell Süper Lig'de, 7 Aralık Pazar günü sahasında Galatasaray ile karşılaşacak Ankaragücü, hazırlıklarını sürdürdü.
Cemal Aydın Spor Kompleksi'nde, teknik direktör Ünal Karaman yönetiminde yapılan antrenmana tüm futbolcular katıldı. Sakatlıkları süren Leandro ile Chaabani fizyoterapist Uğur Aydın nezaretinde koşu yaparken, diğer futbolcular Galatasaray maçının taktiği üzerinde çalıştı. Leandro ile Chaabani'nin büyük bir olasılıkla maç gününe kadar iyileşeceği ve Galatasaray karşısında takımdaki yerlerini alacakları belirtildi.
Cemal Aydın Spor Kompleksi'nde, teknik direktör Ünal Karaman yönetiminde yapılan antrenmana tüm futbolcular katıldı. Sakatlıkları süren Leandro ile Chaabani fizyoterapist Uğur Aydın nezaretinde koşu yaparken, diğer futbolcular Galatasaray maçının taktiği üzerinde çalıştı. Leandro ile Chaabani'nin büyük bir olasılıkla maç gününe kadar iyileşeceği ve Galatasaray karşısında takımdaki yerlerini alacakları belirtildi.
Teknik direktör Karaman, antrenman öncesinde yaptığı açıklamada, Galatasaray'ın gücüne saygı duyduklarını belirterek, ''Ancak biz de güçlü bir takımız'' dedi
Galatasaray maçının diğer maçlardan hiçbir farkının olmadığını ifade eden Karaman, ''Şu an için hiçbir sıkıntımız yok. Galatasaray'ın gücünü biliyoruz, ama biz her rakibe aynı gözle bakıyoruz, hiçbir takımdan korkmuyoruz'' diye konuştu.
Ankaragücü'ne geldiği günlerde sarı-lacivertli takımın zorlu bir periyoda girdiğini hatırlatan Karaman, şöyle devam etti:
''Takımın başına geldiğim günlerde bizleri zorlu bir maç periyodu bekliyordu. Oyuncularım bu dönemde mızmızlanmak yerine çarpışmayı tercih etti ve direnç gösterdiler. Artık geriye dönüş yok. Hiçbir takımdan korkmuyoruz. Galatasaray'a Anadolu konukseverliğini göstereceğiz. Camiamızdaki bütünleşme de devam ediyor. Geleceğe artık güvenle bakıyoruz.''
Ankara'ya gelen takımların 19 Mayıs Stadı çimlerinin suni olması nedeniyle zorluk çektiklerini söylemelerine de değinen Karaman, ''Gelen takımlar sahamızdan kötü etkilendiklerini söylüyorlar, ancak istatistiklere baktığımız zaman, evimizde oynadığımız maçları ele alırsak sondan 2. durumdayız. Sonuçta 19 Mayıs Stadı'nın zeminine diğer takımlar gibi biz de bir alışma süreci yaşıyoruz'' şeklinde konuştu.
''Takımın başına geldiğim günlerde bizleri zorlu bir maç periyodu bekliyordu. Oyuncularım bu dönemde mızmızlanmak yerine çarpışmayı tercih etti ve direnç gösterdiler. Artık geriye dönüş yok. Hiçbir takımdan korkmuyoruz. Galatasaray'a Anadolu konukseverliğini göstereceğiz. Camiamızdaki bütünleşme de devam ediyor. Geleceğe artık güvenle bakıyoruz.''
Ankara'ya gelen takımların 19 Mayıs Stadı çimlerinin suni olması nedeniyle zorluk çektiklerini söylemelerine de değinen Karaman, ''Gelen takımlar sahamızdan kötü etkilendiklerini söylüyorlar, ancak istatistiklere baktığımız zaman, evimizde oynadığımız maçları ele alırsak sondan 2. durumdayız. Sonuçta 19 Mayıs Stadı'nın zeminine diğer takımlar gibi biz de bir alışma süreci yaşıyoruz'' şeklinde konuştu.