Ankaragücü Teknik Direktörü Ümit Özat, Fenerbahçe galibiyetinin şifresini verdi. Özat; "60'dan sonra oyunun kopacağını, tempomuza dayanamayacaklarını biliyordum. Soyunma odasında da bunu yazmıştım."
-video_1-
Galibiyetin şifresi!
12 Aralık 2010 23:44