Kayserispor'un, Fortis Türkiye Kupası yarı finalinde Çaykur Rizespor ile eşleşmekten memnun olduğu bildirildi.
Kayserispor Kulübü Basın Sözcüsü Yücel Şahin, yaptığı açıklamada,İstanbul Movenpick Otel'de gerçekleştirilen kura çekimi sonrasında Gençlerbirliği ile Galatasaray'ın, Çaykur Rizespor ile de Kayserispor'un eşleşmesinden memnunluk duyduklarını belirterek şunları söyledi: "Biz, kupa maçında Galatasaray ile finali oynamak istiyorduk. Kura sonucu bu isteğimiz doğrultusunda olduğu için mutluyuz. İlk maçımızın deplasmanda olması bizim için avantaj. Çaykur Rizespor'u eleyip kupa finalini Galatasaray'la oynamak istiyoruz. Galatasaray'dan da çekinmiyoruz. Kupayı şehrimize kazandırmak istiyoruz."
Şahin, cumartesi günü Galatasaray ile yapacakları lig maçının hazırlıklarının sürdüğünü de kaydederek, "Galatasaray maçı için cuma akşamı uçakla İstanbul'a gidip Conrad Otel'de kalacağız. Denizlispor'a Kayseri'de verdiğimiz 2 puanı, Galatasaray'ı evinde yenip telafi edeceğiz. Takımda sakat veya kart cezalısı futbolcumuz yok. Galatasaray'ı hem lig maçında, hem de her iki takımın da tur atlaması halinde kupa finalinde yenmek istiyoruz" diye konuştu.