Reklamı kapat
Reklamı aç
Spor Haberleri
>
Bursaspor Haberleri
>
"... Fark olurdu"
"... Fark olurdu"
04 Mayıs 2014 20:49
Adınız Soyadınız
E Mail
Alıcı E Mail
Kapat
2-2'lik Bursaspor beraberliğini değerlendiren Cemil Canalioğlu, "Final vuruşlarını iyi yapamadık. Yakaladığımız pozisyonları değerlendirseydik farklı galip gelirdik" dedi.
İlgili Haberler
Sizce Bursaspor-Trabzonspor maçı nasıl sonuçlanır?
İşte sizin seçiminizle haftanın golü
Bursasporlu taraftarlardan birlik çağrısı
Erzurumspor, Obertan'la anlaştı
İşte sizlerin oylarıyla ilk yarının 11'i!
"Avrupa'ya transfer olmak istersem..."