Muğla'da Beşiktaş Kulübünün lisanslı ürünlerinin satıldığı "Kartal Yuvası" mağazası açıldı.
Emirbeyazıt Mahallesi'ndeki mağazanın bulunduğu sokağı dolduran si·yah-beyazlı taraftarlar, açılışta takımlarının marşlarını söyleyerek tezahürat yaptı.
Daha sonra Fikret Orman ve Menteşe Belediye Başkanı Bahattin Gümüş ve 1903 Muğla Beşiktaşlılar Derneği Başkanı Ongun Emgin mağazanın açılışını gerçekleştirdi.
Mağazayı gezen Orman, taraftarla sık sık fotoğraf çektirdi. Taraftara teşekkür eden Orman, mağazanın çok güzel olduğunu dile getirdi.
Muğla'daki açılışın ardından, Aydın ve Denizli'yi ziyaret edeceğini belirten Orman, ligde ilk yarısının son maçına çıkacaklarını, buradan da 3 puan alarak ligin ilk devresini iyi bir yerde tamamlamak istediklerini söyledi.
Fikret Orman, UEFA Şampiyonlar Ligi'nde güzel sonuçlar aldıklarına dikkati çekerek, şunları kaydetti:
"Şampiyonlar Ligi'nde çok müthiş bir başarı elde ettik. Allah darısını ikinci devredeki Bayern Münih maçına nasip etsin. Ligdeki performansımız, beni, teknik kadroyu, oyuncuları ve taraftarları çok memnun etmedi. Çok dengeli bir dağılım var ama netice itibariyle Beşiktaş bu yarışın en ortasında. Şu anda lig lideriyle aramızda üç puan var. İnşallah son maçımızı kazanıp önümüze bakacağız."
"Stoper mevkisine takviye düşünüyoruz"
Transfer çalışmalarına ilişkin bilgi veren siyah-beyazlı kulübün başkanı, "Daha şu anda gelişmiş bir şey yok. Konuştuğumuz ve düşündüğümüz oyuncular var ama daha sonuca ulaşamadığımız için konuşmamızın manası yok. Şu anda stoper mevkisine takviye düşünüyoruz." ifadelerini kullandı.
Orman, ikinci yarıda daha farklı bir Beşiktaş olacağına inandığını, bu sezon da şampiyon olmak için mücadele edeceklerini dile getirdi.
"Tek planımız şampiyonluk"
"Tek planımız şampiyonluk"
Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman, UEFA Şampiyonlar Ligi'nde iyi performans gösterdiklerini belirterek, Süper Lig'de de tek planlarının şampiyonluk olduğunu söyledi.
Aydın Beşiktaşlılar Derneği tarafından İncirliova ilçesi Gerenkova Mahallesi'nde yapımı devam eden Şeref Bey Spor ve Sosyal Tesisini inceleyen Orman, tesislerin durumu hakkında dernek başkanı İbrahim Pehlivan'dan bilgi aldı.
Orman, desteklerinden dolayı İncirliova Belediye Başkanı Gürşat Kale'ye teşekkür etti.
Kamu yararına hizmet veren bir dernek olduklarını, her yere el uzatmaya çalıştıklarını bildiren Orman, "Amacımız insanlara, çocuklara sporu, dostluğu, arkadaşlığı, centilmenliği öğretebilmek. Bu sayede Beşiktaş kültürünü aşılayabilmek. İyi şeyler yaptığımız sürece Allah yardım eder, inanırım buna. Hayırlı işlerde acele edin derler. Bir an evvel bitirip sonuçlandırmayı Allah nasip etsin." diye konuştu.
Gazetecilerin futbol takımı hakkındaki sorularını da yanıtlayan Orman, şunları kaydetti:
"Artık son haftaya gidiyoruz. Yılbaşına çok az kaldı. Özellikle yabancı oyuncularımızın da bayramları. Deplasmanda oynayacağım Demir Grup Sivasspor maçıyla ligin ilk yarısını tamamlayacağız. Sezon sonunda Allah, hem Süper Lig hem de Şampiyonlar Ligi'nde gönlümüzden geçeni kazanmayı nasip etsin. Şu anda tek planımız şampiyonluk."
Daha sonra Kartal Yuvası'nı ziyaret edip taraftarlarla bir araya gelen Orman'a bir Galatasaray taraftarı "Hoş geldin" çiçeği verdi.