FIFA, Spor Toto Süper Ligi'ndeki başarısından bahsettiği Kayserispor'u resmi internet sitesinde manşetine taşıdı. Türk futboluna dair yorumların da yer aldığı sitede Kayserispor'un Anadolu futbolunun yeni heyecanı olduğu ifade edildi
Yazıda; Kayserispor'dan "Anadolu'nun bir sonraki olası şampiyonu" olarak bahsedilirken; sarı-kırmızıların sezon başında transfer ettiği isimlerden Selim Teber'le de röportaj yapıldı.
Geçen yıl Hoffenheim kaptanlığı yaptıkan sonra Kayseri'nin yolunu tutan Selim; röportajda "Türk kulüpleri daha profesyonel hale geldi. Transfer politikaları tamamen değişti. Artık daha büyük oyuncuları daha çok görebiliyorsunuz. Kulüpler üst düzey futbolcu izleme yatırımları yapıyorlar. Altyapıya daha çok önem veriyorlar ve bu ligi daha çekici hale getiriyor" ifadelerini kullandı. Selim Teber takımdaki 4 Güney Amerikalı oyuncuların kaliteli isimler olduğunu söylerken Zalayeta'nın Seri A ve Santana'nın da Bundesliga tecrübeleri olduğunu söyledi. Selim ayrıca Cangele ve Moritz'in kendilerini Türkiye'de ispatladıklarını anlattı.
Kayserispor'un Fenerbahçe'yi 2-0, Beşiktaş'ı ise 1-0 yendiğinin hatırlatıldığı metinde lig ikincisinin bu sezonki performansından övgüyle bahsedildi. Yazıda; Gürcü teknik adam Şota Arvaledze'ye de değinilirken; kulüpte; Uruguaylı Marcelo Zalayeta gibi üst düzey ve kariyerli futbolcuların forma giydiği belirtildi.
-video_1-
FIFA'nın manşeti Kayseri!
26 Kasım 2010 19:00