Spor Toto Süper Lig'de hafta sonu deplasmanda Galatasaray ile karşılaşacak Ankaragücü, bu maçın hazırlıklarına devam etti.
Hazırlıklar çerçevesinde Spor Toto 2. Lig takımlarından BUGSAŞ Spor ile hazırlık maçı yapan sarı-lacivertliler, karşılaşmadan 7-0 gibi farklı bir skorla galip ayrıldı. 30'ar dakikadan 3 devre halinde oynanan karşılaşmada Ankaragücü'nün gollerini Mehmet Çakır (3), Turgut (2), Uğur, Yener (kendi kalesine) attı.
Ankaragücü, yarın yapacağı antrenmanla Galatasaray maçı hazırlıklarına devam edecek.
Farklı prova
10 Ekim 2010 22:36