Arsenal'in bu sezonki en önemli ismi olan Cesc Fabregas, Şampiyonlar Ligi'nde Liverpool'a elendikleri maçın ardından yaptığı açıklamalarla Gunners taraftarlarını yıktı. Londra'dan ayrılmayı düşündüğünü belirten genç yıldız, "Hayalimi süsleyen 3 takım var" dedi.
Arsenal'in genç kadrosuyla buraya kadar gelmesinin en önemli faktörü olarak gösterilen 20 yaşındaki İspanyol oyuncu, Liverpool maçının ardından İspanyol basınına yaptığı açıklamada, "Arsenal'den ayrılmak için birçok nedenim var. Bu takımın renklerini ve taraftarını çok seviyorum bunu reddedemem ama hayalimi 4 takım süslüyor. Bunlar Arsenal'in yanısıra Real, Barcelona ve Milan. Gelecek sezon nerede olacağıma yıl sonunda karar vereceğim" dedi.
Barcelona altyapısından yetişen Fabregas, Arsenal'deki başarılarının ardından özellikle Real Madrid'in transfer listesinin ilk sırasında yer alıyor. Bu sezon Premier Lig'de en çok asist yapan isim olan İspanyol yıldız, Şampiyonlar Ligi'nde de Londra ekibinin en golcü ismi.
(Ligtv.com.tr)