Beşiktaş'ın İspanyol oyuncusu Alvaro Negredo beIN SPORTS'a konuştu.
Negredo: "Uzun bir yenilmeme serisinden sonra sahamızda kaybetmek çok üzücü. İlk yarı inanılmaz kötü bir oyun vardı sahada. Çok kötüydük. İkinci yarı baskıyı kurduktan sonra oyunun çok fazla durması istediklerimizi yapmamızı engelledi." dedi.