Kayserispor Asbaşkanı Şaban Miraboğlu, Fortis Türkiye Kupası'nda iddialarını sürdürebilmek için Galatasaray'dan en az 1 puan almak zorunda olduklarını söyledi.
Miraboğlu, yaptığı açıklamada, ligde son olarak Denizlispor'a yenildiklerini anımsatarak, uzun soluklu lig maratonunda bu tür mağlubiyetlerin futbolcuları demoralize etmemesi gerektiğini kaydetti.
Yönetim olarak teknik heyete ve futbolculara güvendiklerini belirten Miraboğlu, şöyle konuştu:
"Kayserispor, hem kupada hem de ligde iddialı. Takımı iyi yerlere taşıyacak bir kadroya sahibiz. Rakip kim olursa olsun aynı ciddiyet ve hırsla sahaya çıkıyoruz. Fortis Türkiye Kupası'nda iddiamızı sürdürmek için Galatasaray'dan en az 1 puan almalıyız. Asıl hedefimiz, Galatasaray'ı İstanbul'da yenmek. Bunu başarabilecek güçte olduğumuza inanıyorum."
Miraboğlu, sakatlığı süren Koray'ın bu maçta oynamayacağını, diğer sakat oyuncu Cangele'nin durumunun ise maç saatinde belli olacağını söyledi. Sarı-kırmızılı ekip, Fortis Türkiye Kupası B Grubu'nda yarın Galatasaray ile oynayacağı maç için bugün saat 15.30'da uçakla İstanbul'a gidecek.