Kayserispor Genel Menajeri Süleyman Hurma, Ankaragücü karşısında tüm eksiklerine rağmen kazanmak için mücadele edeceklerini söyledi.
Hurma, Leonardo'nun sakatlığının sürdüğünü, Gökhan ve Cangele'nin ise sarı kart cezaları nedeniyle Ankaragücü karşısında oynayamayacağını ifade ederek şunları söyledi:
''Ankaragücü ile yarın yapacağımız karşılaşmaya, 3 golcümüzden yoksun olarak gidiyoruz. Bu maçtan eksiklerimize rağmen 3 puan çıkartacağımıza inanıyorum. İlk yarının son maçında Ankaragücünü yenmek istiyoruz. Akşama doğru özel otobüsümüzle Ankara'ya hareket edeceğiz''