Kardemir Karabükspor Basın Sözcüsü Ziya Alak, "Ligden düşme gibi bir korkumuz yok" dedi.
Alak, AA muhabirine yaptığı açıklamada, bu hafta sonu sahalarında oynayacakları Mersin İdmanyurdu maçından alınacak 3 puanın takımı rahatlatacağını söyledi.
Ligde artık oynanacak her maçın zor olacağını ifade eden Alak, "Sahamızda oynayacağımız maçları kazanmak zorundayız. Mersin İdmanyurdu maçını kazanmak zorundayız. Deplasmandaki 2 maçımızdan da puan alabilirsek çok iyi olur. Ligden düşme gibi bir korkumuz yok. Ligde kalacak kaliteye sahibiz" diye konuştu.
"Düşme korkumuz yok"
18 Nisan 2013 21:03