Reklamı kapat
Reklamı aç
Spor Haberleri
>
Gençlerbirliği Haberleri
>
"Çok değerli bir galibiyet"
"Çok değerli bir galibiyet"
09 Mart 2014 17:56
Adınız Soyadınız
E Mail
Alıcı E Mail
Kapat
Gençlerbirliği Teknik Direktörü Mehmet Özdilek, Sivasspor galibiyetini değerlendirdi.
İlgili Haberler
İşte sizin seçiminizle haftanın golü
Erzurumspor, Obertan'la anlaştı
İşte sizlerin oylarıyla ilk yarının 11'i!
Sivasspor, Diabate'yi transfer etti
Passolig'de Galatasaray zirveyi korudu
Digiturk’le Derbi Hadi’sini Kaçırma!