Premier Lig'in 20. haftasında Swansea'ye konuk olan Manchester City, deplasmandan 3-2 galip ayrıldı.
14. dakikada Fernandinho'nun güzel golüyle 1-0 öne geçen City'ye cevap 45. dakikada Wilfried Bony'den geldi ve devre 1-1 sona erdi.
İkinci yarıda vites yükselten mavi beyazlılar, 58'de Yaya Toure ve 66'da Kolarov'la farkı açtı. 90+1. dakikada harika bir golle farkı bire indiren Bony'in bu golü ise Swansea'yi mağlubiyetten kurataramadı.
Bu sonuçla 44 puana yükselen City, lider Arsenal'i takibini sürdürdü.
City'den yeni yıl partisi!/Özet
01 Ocak 2014 19:18