Ankaragücü Basın Sözcüsü Fatih Mert, kazanmak için gittikleri Bursaspor maçından puan alamadan döndükleri için son derece üzgün olduklarını söyledi.
Kendilerinden daha iyi oynayarak maçı kazanan Bursaspor'u tebrik ettiklerini ifade eden Mert, ''Futbolcularımızın kalan maçlarda, takımımızı üst sıralara taşıyacak puanları alacaklarından eminiz'' dedi.
Takıma güvendiklerini kaydeden Mert, ''Ankaragücü büyük bir camiadır. Bu zor günleri de atlatacaktır'' diyerek sözlerini tamamladı.
"Bursaspor'u tebrik ediyoruz"
13 Nisan 2009 13:57