Bursaspor Kulübü Başkanı İbrahim Yazıcı, 13 yönetim kurulu üyesiyle birlikte Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Hikmet Şahin'i ziyaret etti.
Yazıcı, Heykel'deki tarihi belediye binasında gerçekleşen ziyarette yaptığı konuşmada, genel kurul öncesinde Hikmet Şahin'e yaptığı ziyaretten aldığı "olumlu elektrikle" aday olma kararı aldığını söyledi.
"Başkanımızın elektriğini hissetmeseydim kesinlikle aday olmazdım" diyen Yazıcı, şunları söyledi: "Bursaspor'un başkanlığını yapmış, görevi itibariyle Bursa'nın başkanı olan Hikmet Şahin, sorunlara bizden daha vakıf. Başkanımızdan aldığımız güçle Bursaspor'u hak ettiği yere taşıyacağız. elimizi ateşin içine soktuk. Ancak bu sadece bizim kaldırabileceğimiz bir yük değil. Tüm Bursa'nın desteğine ihtiyacımız var."
Şahin de yeni yönetim kuruluna görevinde başarılar dilerken, Bursaspor'un sıkıntılarının sadece bir kişinin desteği ve başkanın gayretiyle çözümlenemeyeceğini dile getirdi.
Sorunlardan kurtuluşun kenetlenmeyle mümkün olabileceğini kaydeden Şahin, tüm Bursa'nın, kentin en önemli değeri ve ortak paydası Bursaspor'un etrafında kenetlenmesi gerektiğini belirterek, "Bursa halkı olarak bu yönetime sahip çıkmalıyız. Birlik ve beraberlik sağlandığında bu, takımın başarısına da Bursa'ya da yansıyacaktır. Bursaspor'un yükünü paylaşmalıyız" dedi.
Şahin, kötü günlerin geride kaldığına inandığını ifade ederek, en büyük dileğinin Türkiye'nin 4'ncü büyük kenti Bursa'nın futbol takımının da Turkcell Süper Lig'in 4 büyük takımı arasında yer alması olduğunu, Bursa'nın bu potansiyele sahip olduğunu bildirdi.
Bursaspor Kulübü Başkanı İbrahim Yazıcı ve 13 yönetici, Emniyet Müdürü Tahsin Demir ile Cumhuriyet Başsavcısı Ahmet Er'i ziyaret etti.
Emniyet olarak taraftar ile karşı karşıya gelmek istemediklerini dile getiren Demir, "Tek isteğimiz taraftarlarımızı nahoş olaylardan korumak. Karşılıklı anlayış içinde bunu başaracağımıza inanıyorum. Bursaspor'un da önümüzdeki yıllarda şampiyonluğa oynayan bir takım hüviyetine kavuşacağına eminim" dedi.
Bursaspor'un Türk futbolunda önemli bir yeri bulunduğunu vurgulayan Er, "Ama son yıllarda Bursaspor maalesef kamuoyunda istediğimiz gibi yer almadı. Bundan sonra İbrahim Yazıcı başkanlığındaki yönetimle Bursaspor'un iyi bir ivme yakalayacağına inanıyorum" diye konuştu.