Bursaspor, hafta sonu Kayserispor ile deplasmanda yapacağı maçın hazırlıklarını sürdürüyor.
Özlüce Tesisleri'nde, teknik direktör Samet Aybaba gözetiminde yapılan ve yaklaşık 1 saat süren antrenmanda yeşil-beyazlı futbolcular, kondisyon artırıcı istasyon çalışması yaptı.
Sakatlıkları süren Yenal, Koray, Mehmet Yılmaz ve Volkan Bekiroğlu, takımdan ayrı çalıştı.
Bursaspor, akşam saatlerinde bir antrenman daha yapacak.