Vestel Manisaspor Teknik Direktörü Giray Bulak Konyaspor maçından sonra Konyaspor'u kutladığını belirterek başladığı açıklamasında kalan maçları değerlendirmeye çalışacaklarını belirtti.
Konyaspor'un daha üretken bir futbol oynadığını ve sonuçta galibiyeti hakettiğini belirten Bulak, "Böyle basit bir gol yemememiz gerekti. Duran topta barajın dağılması sonucu kalemizde golü gördük. Golden sonra 3 pozisyon yakaladık, ancak beraberliği elde edemedik" diye konuştu.
Bulak, ligde çok stresli maçlar oynandığını ve oyunun zaman zaman elden kaçabildiğini, kalan maçları kazanıp ligde kalmak için ellerinden geleni yapmaya çalışacaklarını sözlerine ekledi.