Ankaragücü Teknik Direktörü Hikmet Karaman, deplasmanda kazandıkları Kayseri Erciyesspor maçıyla ilgili, ''Ligdeki puan sıralamasına bakılınca iki takımı da yakından ilgilendiren bir maçtı. Ancak biz hiçbir zaman küme düşme tehlikesi hissetmedik, ama olayın da bilincindeydik'' dedi.
Ankaragücü'nün son 5 haftada çok zor maçlara çıktığını belirten Karaman, şöyle konuştu: ''Beşiktaş, Galatasaray, Trabzonspor, Konyaspor ve Kayseri Erciyesspor... Türkiye'de 4 büyüklerin bile peş peşe böyle büyük maçları hem fiziksel hem de zihinsel açıdan kaldırabilmeleri mümkün değil. Özellikle Anadolu takımları bu tür maçlarda varını yoğunu sahaya koyuyor. Biz böyle 3 maç oynadık. Ancak takımın bir profili var ve bu nedenle Kayseri deplasmanından alınan 3 puanı abartmıyoruz. Sadece mücadele etmemiz yetmiyor. Bunu skora da yansıtmamız gerekiyor. Futbolcu arkadaşlarımız, son haftalarda bireysel hataları fazlalaştırdı. Bu da puan kayıplarına neden oldu. Kalan maçlarda daha dikkatli olmamız gerekiyor. Başımız dik gezmemizi sağlayacak ve sevindirici galibiyetler almamız lazım.''
KARAMAN'DAN İMALI YORUM
Turkcell Süper Lig'de bu hafta Ankaragücü ile Gençlerbirliği arasında oynanacak ''başkent derbisi''ne de değinen Hikmet Karaman, ''Bizim Gençlerbirliği'nde daha çok puana ihtiyacımız var. Rakibimiz, çok mücadele eden iyi bir takım. Çok güzel bir maç olacağını düşünüyorum ve Ankaralı futbolseverler futbola doysunlar istiyorum'' diye konuştu. Hikmet Karaman, ligde kalma barajının 38-39 puan olacağını tahmin ettiğini ifade ederek, ''Ama 30 maçta 5 galibiyet alan takımlar, son 6-7 hafta 5 maç daha kazanabiliyor. Böyle bir şey olmazsa 38 puanın yeterli olacağını düşünüyorum'' dedi.
AYDIN: "EN ZOR MAÇIMIZDI"
Ankaragücü Kulübü Başkanı Cemal Aydın ise ligde artık kolay maç olmadığını belirterek, ''Kayseri Erciyesspor maçı da en zor maçlardan biriydi. Aradaki puan farkının açılması veya kapanması açısından önemliydi'' dedi.
Hiçbir zaman kendilerini düşme potasında görmediklerini vurgulayan Aydın, ''Ankaragücü belki puan itibariyle biraz sıkıntılı gibi görünüyordu. Ama hiçbir zaman düşme potasına girmemiz söz konusu değil. Takımın kapasitesi ve teknik kadro buna müsait değil. Böyle bir endişeyi hiç taşımadık'' diye konuştu.
Aydın, Kayseri Erciyesspor maçında çok iyi mücadele ortaya koyduklarını kaydederek, şunları söyledi:
''İyi mücadele ettik ve 3 puan bizim oldu. Yolumuza devam ediyoruz. 2 hafta önce 'periyot başladı' diye açıklama yaptık. Hiçbir maçı birbirinden ayırmıyoruz. Bu haftaki rakibimiz Gençlerbirliği, bizim kardeş takımımız. Futbolcular sahada mücadele verecek ama tribünler bayram havası içinde olacak. Kalan 6 maçımızı da kazanmak istiyoruz.''
“Bu tempoya büyükler bile dayanamaz“
16 Nisan 2007 16:02