Sahalarımızdan sık sık yaşadığımız lazer olayı Bursa-Fenerbahçe maçında da kendini gösterdi ancak; bu sefer farklı bir şekilde. Her zaman Lazeri tutan kişiyi bulmak için çok büyük bir uğraş verilirken, bu sefer lazaerci kendisini afişe etti. İşte Lig TV kameralarına adeta 'Gelin beni çekin' diyen lazerci.
-video_1-
Böylesi ilk kez görüldü
30 Ekim 2010 1:05