Almeida’nın gideceği, Schuster’in A.Madrid ile anlaştığı takdirde Quaresma’yı da götüreceği... İddia ediliyor!”
Kim ediyor? Birileri!
Kim iddia etmiş, ne gerekçe göstermiş, yok... Bu oyuncular sözleşmeli oldukları Beşiktaş’ın rızası olmadan gidebilir mi? Beşiktaş’ı yönetenler bu konuda ne diyor, yok, sorulmamış!
Sorulsa, Beşiktaş’ı temsil edenlerin yanıtları da haberlerde yer alırdı...
Beşiktaş bu yılki olumlu transferleri ile büyük hazımsızlık yarattı. Transferlerin değerine oranla başarı üretilemese de hazımsızlık sürmekte. Hatta önlenemez bir ‘Beşiktaş’ı parçalama isteğine’ dönüşmüş durumda!
Beşiktaş’a saldırmak her kesime pek kolay geliyor. Beşiktaş’ı yönetenler bu konu üzerinde kafa yormalı.
Gölgesinde yürümek
Trafikte büyük kamyonun arkasına takılıp gitmekten çekinirim. O kamyonun kıçından başka şey göremezsiniz. Meçhule sürersiniz aracınızı. Onun yapacağı hataya sizin de kapılmanız yüzde doksandır. O uçuruma düşse, siz de düşebilirsiniz...
Guti ile Quaresma, Schuster ile aynı dönemde geldiler, Almeida onun yönettiği takıma durumu bilerek sonradan katıldı... Ve onunla nerede ise kariyerlerini karaladılar! Hiçbir güzellik üretemediler! Bunu görüp onun arkasından gidilmeyeceğini öğrenmemişlerse, gitsinler.
O kafalarla Beşiktaş’ın da işine yaramazlar...
Schuster Beşiktaş’a gelme kararlarında bir yardımcı öğe olmuş olabilir, ancak onunla çalıştıktan sonra gitme kararlarında da bir yardımcı öğe olmalıdır.
Guti ‘büyük kamyonun’ arkasından gelmediğini ve gitmeyeceğini net biçimde açıkladı.
Almeida ile Quaresma’nın, yarınları için Schuster’e gerek duymayacak kadar güçlü kariyerleri, isimleri var. Başkasına değil, kendilerine güvenerek çalışmayı seçeceklerdir. Bir şey vermeden kaçmayı kendilerine yediremeyeceklerdir.
Guti’ye bakış!
Beşiktaşlı, Guti’ye sahip olmaktan ötürü hava bastı. Onu izlerken keyif alıp mutlu oldu. Ama... Umduğu sporsal katkıyı ondan alamadı!
Çünkü yaşlanan Guti fizik gücünün azalması nedeniyle sık sık sahaya çıkarılıp 90 dakika oynatıldığında verimsiz kaldı.
Onu ekonomik kullanma şansı da olmadı!
Gelecek yıl ondan verim alınabilmesi için, onu özetle, fiziksel yıpranmaya uğratmadan kullanmak gerek. Transferde, takımın planlaması yapılırken bu dikkate alınmalı. Guti haftada üç maçın adamı değil. Ondan üç maçta da verim beklerseniz, kendinizi aldatırsınız. O yetersiz kalır, sizin işiniz yürümez.
BJK'yi parçalama duygusu
25 Mart 2011 12:15