Bursaspor'a deplasmanda 4-1 kaybeden İstanbul Başakşehir'de teknik direktör Abdullah Avcı şok mağlubiyeti Lig TV'ye değerlendirdi.
"Bizim için ders oldu"
25 Nisan 2015 18:48