Altay Teknik Direktörü Feyyaz Uçar Malatyaspor karşısında iyi oynamalarına rağmen galip gelemediklerini savunarak, bundan sonra oynayacakları maçlara bakacaklarını belirtti.
Uçar şunları kaydetti: "Maça iyi başlamamıza rağmen istediğimiz sonucu elde edemedik. Şanssızlık üstümüzdeydi. Daha sonra da Malatyaspor'un etkili oyuncuları sahne almaya başladılar. Güzel bir maç oldu ama bizim için acı bitti. Bizim maçlarımız hep böyle oluyor. Önümüzde oynayacağımız maçalara bakacağız. 6 içerde 4 deplasmanda oynayacağımız maç var. Biz gördüğünüz gibi deplasmanda çok iyi oynayan bir takımız. İlk 6 şansımız sürüyor. Malatyaspor'a bundan sonra başarılar diliyorum. Potansiyel olarak zaten burayı hak etmiyorlar."
"Bizim için acı bitti"
01 Mart 2008 21:16