İstanbul Büyükşehir Belediyespor Teknik Direktörü Abdullah Avcı, son dakikada yaptıkları hatayla yenildiklerini söyledi.
Abdullah Avcı, maç sonrasında düzenlediği basın toplantısında ilk 30 dakikada iyi oynamadıklarını belirterek, ''İkinci yarı maç lehimize döndü. Öne geçtik, ancak kırmızı kartla eksik kaldık. Oyunun son dakikasında bizim gibi bir takımın da o hatayı yapmaması gerekiyordu'' dedi.
Abdullah Avcı, iyi gitmediklerini, geçen seneki pozitif futbolu oynayamadıklarını ifade ederek, 1 galibiyete ihtiyaçları olduğunu kaydetti.
Ankaraspor Teknik Direktörü Aykut Kocaman ise ligin 1. haftasından 34. haftasına doğru gidilirken, yüksek gerilim ortamından geçildiğini ifade ederek, ''Bu herkesi çok etkiliyor. Bu akşam sonuçta biz güldük. Rakibin 10 kişi kalmasında bunun payı oldu'' diye konuştu.