Beşiktaş'ın İletişimden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Candaş Tolga Işık, beIN SPORTS HABER'in konuğu oldu.
Işık, transfer dönemi ile ilgili konuştu ve ''Beşiktaşlıların içi çok rahat olsun. Teknik heyetimizin raporu doğrultusunda ne gerekiyorsa, fazlası yapılacak. Hatta yapılmaya başlandı.'' dedi.