Beşiktaş'taki geleceği belirsizliğini koruyan Negredo'nun durumu beIN MANŞET'te değerlendirildi. İspanyol yıldızın Beşiktaş'ın elindeki en iyi golcü olduğunu söyleyen Mehmet Demirkol "Ben olsam, kendisi gitmek istemiyorsa Negredo'yu satmam" dedi.
"Ben olsam Negredo'yu gitmek istemiyorsa satmam"
13 Eylül 2018 9:02