Real Madrid'in kötü gidişinin sorumlularından biri olarak gösterilen David Beckham'ın Beyaz Şimşekler'den ayrılması kesinleşti. Sportif direktör Mijatovic, "David ile sözleşme yenilemeyeceğiz" diyerek tüm köprüleri attı.
Daha önce 2 yıl için Beckham'ın kalmasında ısrarlı olan Ramon Calderon'un da özellikle Capello'dan gelen ısrara dayanamadığı ve İngiliz futbolcuyu gönderme kararı aldığı belirtilirken, Beckham'ın sözcüsü Simon Oliveira Real'in kararına saygı duyduklarını söyledi ve "Bizim de buna göre girişimlerimiz olacak. zaten 1 Ocak'tan itibaren başka takımlarla görüşme hakkımız var. Mart'a kadar herşeyin belli olacağını düşünüyorum" dedi. Beckham'ı İngiltere'den birçok takımın yanısıra ABD'den ekipler ve Inter'in istediği biliniyor.
(Ligtv.com.tr Dış Haberler Servisi)