Ankaragücü Teknik Sorumlusu Hakan Kutlu, Kayserispor maçından sonra yaptığı açıklamada, Kayserispor'u lig ve kupadaki performansından dolayı kutlayarak, Tolunay Kafkas'ın Kayserispor'da ilk yılında büyük bir başarı elde ettiğini söyledi.
Sıkıntılı bir yılı futbolcularının sayesinde sıkıntısız atlattıklarını belirten Kutlu, şöyle konuştu: "Sıkıntılı bir dönemde çok iyi takım oluşturan futbolcu arkadaşlarımı tebrik ediyorum. Böyle bir dönemde ligi bu sırada bitirmek bizim için büyük bir başarıdır. Başkan adaylarından da takıma sahip çıkmalarını istiyorum. 100. yılımızın iyi geçmesini istiyorsak bunun hazırlığına şimdiden başlamalıyız. Özellikle Ankara Büşükşehir Belediye Başkanımız Melih Gökçek'ten Ankaragücü teknik sorumlusu olarak değil, bir Ankaragücülü olarak 100. yılına hazırlanan takımıma yardımlarını bekliyorum."
"Başkan adayları takıma sahip çıksın"
10 Mayıs 2008 20:37